Otsikko
Kaipailisin kahta Disneyn Viidakkokirjan laulua suomeksi. Kyseessä ovat "Bear Necessities" eli "Karhun elämää" sekä "I wanna be like you" - en tiedä sen…

Kysytty

Hei,
kaipailisin kahta Disneyn Viidakkokirjan laulua suomeksi.
Kyseessä ovat "Bear Necessities" eli "Karhun elämää" sekä "I wanna be like you" - en tiedä sen suomenkielistä nimeä.
Olisin kiitollinen joko sanoista tai tiedosta, mistä voisin saada ne käsiini. Asun Englannissa, joten en pääse käymään suomalaisessa kirjastossa. Asian pitäisi selvitä parissa päivässä, noin 6.9. mennessä.
Paljon kiitoksia!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Molemmat laulut löytyvät suomeksi teoksesta Disney laulukirja : suosittuja lauluja Disney-elokuvista (julk. Warner/Chappell Music Finland oy, 1998 ISBN 951-757-435-5). Laulu Karhun elämää (Bear necessities) löytyy sivulta 36, suomennos Pekka Lehtosaari ja laulu Apinalaulu (I wanna be like you/ the monkey song) löytyy sivulta 34, sama suomentaja. Kirjaa voit tilata kaukolainaksi suurimmista suomalaisista kirjastoista tai voit tilata laulujen sanat myös kopioina oman kirjastosi kautta. Tosin kaukolainaus on maksullista, hinnat vaihtelevat 20-50mk.