Otsikko
Jotkut ovat epäilleet päättyneen Haluatko miljonääriksi -kauden viimeistä juttua suunnitelluksi jutuksi, koska se oli kauden viimeinen jakso eikä lähetysaikaa…

Kysytty

Jotkut ovat epäilleet päättyneen Haluatko miljonääriksi -kauden viimeistä juttua suunnitelluksi jutuksi, koska se oli kauden viimeinen jakso eikä lähetysaikaa ollut enää paljon jäljellä. Siinähän kävi niin, että kilpailija vastasi ensimmäiseen kysymykseen väärin. Kerrottiin, että jaksoja ei lähetetä kronologisessa järjestyksessä. Mutta kuitenkin jos kilpailijalla jää kilpailu kesken yhdessä jaksossa ja hän jatkaa toisessa, niin nämähän on tietenkin pitänyt kuvata samassa järjestyksessä kuin ne on esitettykin ja toisessa jaksossahan studiossa on jo uudet kilpailijat odottamassa. Ja kun eikös joskus Lasse Lehtisen aikana ollut niin, että Lehtinen kertoi aina jakson lopussa, ketkä tullaan näkemään seuraavan viikon jaksossa, niin mistä hän tiesi, että se jakso tultaisiin esittämään seuraavalla viikolla, jos jaksot eivät tule kronologisessa järjestyksessä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä Nelonen Median tuottajan vastaus:

Haluatko miljonääriksi -sarjan jaksoja ja esiintyjiä ei esitetä aina televisiossa siinä järjestyksessä kuin missä heidät kuvataan.

Kyseessä on viihdyttävä ja jännittävä ohjelma, ja katsojia palvellaan ja mielenkiintoa pidetään yllä sillä, että jokaisessa jaksossa nähdään niin onnistumisia kuin pettymyksiäkin sopivassa järjestyksessä.

Se, miten kilpailijat kisassa menestyvät on täysin heidän omaa ansiotaan. Tähän mikään ulkopuolinen taho ei puutu tai siihen vaikuta. Ainoastaan leikkauspöydällä voidaan muuttaa esiintyjien esiintymisjärjestystä ohjelmassa.