Etsin tietoa tv-elokuvasta, jossa Maija-Liisa Soinne kertoo asumisestaan maalla ja mm. kolmesta koirastaan. On tullut joskus tv:stä ja haluaisin katsoa…

Kysytty

Etsin tietoa tv-elokuvasta, jossa Maija-Liisa Soinne kertoo asumisestaan maalla ja mm. kolmesta koirastaan. On tullut joskus tv:stä ja haluaisin katsoa uudelleen/hankkia itselleni. Löytyykö esityksen nimi ja muut tiedot ja tieto siitä, mistä saisin sen katsottavaksi/hankituksi. Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yle Arkistosta kerrottiin, että tämä on todennäköisesti etsimäsi ohjelma:

- Koivu ja tähti: Puheenvuoro: Maija-Leena Soinne. Kertoo elämän muutoksesta, maalla asumisesta, terveestä itsekkyydestä.

Se on esitetty 6.3.1994, toimittaja oli Leena Paavonen. Mahdollisesta ostamisesta ota yhteyttä Yle Arkistomyyntiin:

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2017/10/20/arkistomyynti-arkistoaineistoa-yksityiseen-kayttoon