Mikä lasten piirretty ohjelma mahtaa olla kyseessä? Vuosia sitten (luultavasti vuonna 1994 tai niillä kieppeillä) joulun aikoihin Suomen televisiossa…

Kysytty

Mikä lasten piirretty ohjelma mahtaa olla kyseessä? Vuosia sitten (luultavasti vuonna 1994 tai niillä kieppeillä) joulun aikoihin Suomen televisiossa esitettiin pätkä tytöstä, joka joulun alla käy äitinsä kanssa ostoskeskuksessa. Tytöllä on pehmopupu mukana, joka tipahtaa kauppaan ja jää sinne. Kaupan nyreä vartija, vahtimestari tms. löytää pehmolelun ja päättää palauttaa sen omistajalleen. Tyttö tulee vanhasta pupustaan niin onnelliseksi, että hänet kutsutaan perheen luo syömään.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti ohjelmaa ei ole tunnistettu. Tuntisiko joku lukijoista sen?