Joskus syyskuun 11. päivän iskujen ensimmäisen vuosipäivän tienoilla esitettiin televisiossa dokumentti nimeltä "Amerikka ei unohda". Esitettiinkö se MTV3…

Kysytty

Joskus syyskuun 11. päivän iskujen ensimmäisen vuosipäivän tienoilla esitettiin televisiossa dokumentti nimeltä "Amerikka ei unohda". Esitettiinkö se MTV3-kanavalla? Muistan myös nähneeni tuolloin jonkin toisen dokumentin, enkä ole senkään esityskanavasta varma. Muistaakseni siinä oli sellainen kohta, jossa joku palomiehistä sanoi, että 11. syyskuuta on hänen poikansa syntymäpäivä ja oli myös sanonut lapselleen, että se on rakkain päivämäärä hänelle, mutta kuitenkin myös iskujen takia ikävin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Amerikka ei unohda esitettiin MTV3:ssa 8. syyskuuta 2002. Toinen muistelemasi 911-iskun ensimmäisen vuosipäivän tienoilla esitetty dokumentti olisi voinut olla TV2:ssa 10.9. esitetty Ajankohtainen kakkonen Special: 911 - viimeinen hälytys: "New Yorkin palolaitokselle terrori-iskut merkitsevät pahimpien painajaisten toteutumista. Dokumentti seuraa kolmen palomiehen työtä ja heidän elämänsä järkkymistä katastrofin ensi hetkistä tähän päivään."