Montako tietokonetta World Trade Centerin kaksoistorneissa oli niiden tuhoutuessa?

Kysytty

Montako tietokonetta World Trade Centerin kaksoistorneissa oli niiden tuhoutuessa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

9/11-kirjoittelussa puhutaan tavallisimmin suurpiirteisesti kaksoistorneissa olleista "tuhansista" tai "kymmenistä tuhansista" tietokoneista. Tarkimmissa vastaani tulleissa arvioissa luku on 50 000. Tällainen määrä esitetään mm. vuonna 2006 valmistuneessa BBC:n tuottamassa dokumenttielokuvassa Fallout 9/11.

https://www.imdb.com/title/tt3552368/?ref_=fn_al_tt_1