Otsikko
Joskus pelasin jotain lasten cd rom etsivä-peliä missä piti hakea eri maista joitain etsintäkuulutettuja Where's Waldo-tyyliin ja yrittää saada kiinni joku…

Kysytty

Joskus pelasin jotain lasten cd rom etsivä-peliä missä piti hakea eri maista joitain etsintäkuulutettuja Where's Waldo-tyyliin ja yrittää saada kiinni joku kasvoton Doctor Yes tyyppi... Sitä ei löydy mistään enkä muista pelin nimeä. Apua?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti kukaan vastaajistamme ei muistanut tällaista peliä, eikä tietokannoistakaan ollut apua. Muistaisko joku kysymyksen lukijoista sen? Tietoja pelistä voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.

0 ääntä

Kommentit

Ähh, mulla on semmoinen elävä mielikuva tästä pelistä, oli joskus omasta lähikirjastostakin lainattavissa, jos edes on sama peli. En kyllä valitettavasti muista nimeä, enkä löydä hauilla. Kannattaa ehkä kysellä Redditistä, esim. https://www.reddit.com/r/tipofmyjoystick/ on paljon kyselyjä vanhoille peleille ja aika hyvin niitä on pelaajien keskuudessa tunnistettukin.