Jos taloyhtiön kokous on laillinen ja päätösvaltanen ja päätetty kokouksessa tehdä remontti (varastot)Voiko ylimääräinen yhtiökokous kumota tämän päätöksen…

Kysytty

Jos taloyhtiön kokous on laillinen ja päätösvaltanen ja päätetty kokouksessa tehdä remontti (varastot)Voiko ylimääräinen yhtiökokous kumota tämän päätöksen?ovat keränneet nimilistaa ja haluavat pienempi muotoisen remontin .näistä kyseisistä henkilöistä varsinaisessa kokouksessa äänesti remontin puolesta ja kaksi vain ei ollut kys.kokouksessa joiden nimi oli list.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Taloyhtiöiden lakiasioissa kannattaa ottaa yhteyttä Suomen kiinteistöliittoon, joka on kiinteistönomistajien edunvalvoja. Yhteystiedot löytyvät täältä:

http://www.kiinteistoliitto.fi/