Jos haluan uusia kirjan jonka olen lainannut ja en pääse kirjastoon. Miten voisin netin kautta uusia teoksen?

Kysytty

Hei!
Jos haluan uusia kirjan jonka olen lainannut ja en pääse kirjastoon. Miten voisin netin kautta uusia teoksen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit uusia lainasi HelMet-verkkokirjastossa, mikäli korttiisi on liitetty nelinumeroinen tunnusluku. Jos olet unohtanut tunnusluvun, voit pyytää uuden sähköpostiisi kirjatumissivulla olevasta linkistä. Omiin tietoihin kirjaudutaan HelMet-palvelusivuston ylälaidassa olevasta kohdasta "Kirjaudu".

Jos sinulla ei ole tunnuslukua, voit uusia lainasi puhelimiste soittamalla mihin tahansa HelMet-kirjastoon. Yhteystiedot löytyvät HelMet-palvelusivuston oikeassa laidassa olevasta pudotusvalikosta. Saat tunnusluvun käydessäsi kirjastossa. Varaa mukaasi voimassa oleva henkilötodistus, kuvallinen Kela-kortti, passi tai ajokortti.

http://www.helmet.fi/fi-FI