Otsikko
Jos haluan kysyä yhden kirjan suomennoksesta WSOY:lta, niin mikä olisi sähköpostiosoite johon lähetän sen?

Kysytty

Jos haluan kysyä yhden kirjan suomennoksesta WSOY:lta, niin mikä olisi sähköpostiosoite johon lähetän sen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kannattaa varmaan ensin tarkistaa, ettei kirja ole jo kevään 2024 katalogissa. Linkki sivulle

Kysely kirjasta on varminta aloittaa WSOYn vaihteen puhelinnumerosta p. 010 5060 200. He varmaankin osaavat ohjata oikeaan toimitukseen ja oikean vastuuhenkilön sähköpostiin, WSOYn toimitukset.