Otsikko
Johnsonin tuliaiset 9.1963 Suomen kansalle: - dollarin setelit - kuulakärkikynät - lihasäilykepurkkeja

Kysytty

Johnsonin tuliaiset 9.1963 Suomen kansalle:
- dollarin setelit
- kuulakärkikynät
- lihasäilykepurkkeja

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen Kuvalehti 31/90 kertoo Lyndon B. Johnsonin jaelleen muovikyniä vieraillessaan Suomessa syyskuussa 1963. Eli lähde oli Kultala, Kalle: Varapresidentti Suomessa, Suomen Kuvalehti 31/1990, s. 42-43.