Ketkä Yhdysvaltain presidenteistä ovat käyneet Suomessa? Siis joko presidenttinä, ennen presidenttiyttään tai sen jälkeen?

Kysytty

Ketkä Yhdysvaltain presidenteistä ovat käyneet Suomessa? Siis joko presidenttinä, ennen presidenttiyttään tai sen jälkeen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yhdysvaltain presidenttien sekä varapresidenttien vierailuista Suomessa viran aikana ja sen jälkeen on Wikipedia-artikkeli:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_Yhdysvaltain_presidenttien_vierailuista_Suomessa
Donald Trumpin tuore vierailu on päivitetty artikkeliin.

Ennen presidenttiyttä tehdyistä käynneistä ei ole vastaavaa koottua tietoa.