Otsikko
Etsin isäni tietoja

Kysytty

Isäni tietoja etsin. Hän on minulle kertonut, että oli sotalapsena Ruotsissa. Nyt serkkuni kyseenalaistaa tämän tiedon. Ketään meidän vanhemmista sukulaisista ei voi vahvistaa tietoa. Sukututkimuksen yhteydessä on tullut muitakin asioita esille mutta kaikki epätietoisuus ei tunnu aina mukavalta.

Vastaus

Vastattu

Voit tehdä tiedonhakupyynnön Kansallisarkistoon. Linkki Tiedonhakupyyntöön