Intialaisesta sisustamisesta ja intialaisesta feng-shuista kaipaisin kirjallisuutta?

Kysytty

Intialaisesta sisustamisesta ja intialaisesta feng-shuista kaipaisin kirjallisuutta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Intialaisesta sisustamisesta löytyy joitakin kirjoja, joita voi kaukolainata omaan kirjastoon. Esim.
1. Bharadwaj, Monisha
Inside India : quintessential Indian style
2. Wilson, Henry
India : decoration, interiors, design
3. Schaewen, Deidi von
Indian Interiors : Intérieurs de l'Inde
4. Slesin, Suzanne
Indian style
Seuraava teos löytyy Jyväskylästä
5.INNES, Miranda
Ethnic style : from Mexico to the Mediterranean

Hakusanayhdistelmällä fengshui JA intia ei kirjoja näytä kirjastosta löytyvän. Kannattaisi ehkä tutustua kirjaston sisustuksen hyllystä 68.4 fengshui-oppaista makuuhuoneen sisustuksen periaatteisiin. Voisiko niitä soveltaa sitten intialaiseen sisustukseen?

Fengshui-oppaita:
1. BANKS, Anja
Fengshui-aapinen
2. LAM, Kam Chuen
Fengshui : salat jotka säätelevät elämääsi
3. SKINNER, Stephen
Kodin feng shui

Internet-lähteitä:
http://www.fengshui.fi/
http://directory.google.com/Top/Society/Religion_and_Spirituality/Taois…