Etsisin kirjoja joissa kerrotaan Intian, Afrikan ja muidenkin itämaisten maiden kulttuureista.Myös noituus ja mystiikka kirjat kiinnostavat.Voitko siis kertoa…

Kysytty

Etsisin kirjoja joissa kerrotaan Intian, Afrikan ja muidenkin itämaisten maiden kulttuureista.Myös noituus ja mystiikka kirjat kiinnostavat.Voitko siis kertoa joidenkin kirjojen nimiä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Seuraavassa luettelossa on muutamia Afrikan ja Aasian maiden kulttuureja ja uskontoja esitteleviä teoksia. Ne käsittelevät myös jossain määrin mystiikkaa ja noituutta. - Maailmankulttuurien aikakirja, Taikaratsu-satutapahtuma 5 - Kuuletko rummun kutsun?, Varto, Juha: Ihmisen tie 2 - " kolmas maailma", Itämaiden mytologia, Arvoituksellinen itä, Knappert, Jan: Taikaeläimiä ja pahoja henkiä, Cotterell, Arthur: Maailman myytit ja tarut.