Onko mitään uskontoa määritetty järjestäytyneeksi rikollisuudeksi kun niiden "palkatun" henkilöstön joukosta on paljastunut merkittäviä määriä rikollista…

Kysytty

Onko mitään uskontoa määritetty järjestäytyneeksi rikollisuudeksi kun niiden "palkatun" henkilöstön joukosta on paljastunut merkittäviä määriä rikollista toimintaa ympäri maailmaa?

Vastaus

Vastattu

Tällaista tietoa ei löytynyt. Sisäministeriön sivuston mukaan järjestäytyneellä rikollisuudella tarkoitetaan vähintään kolmen hengen suuruista ryhmää, joka yhteistuumin tekee vakavia rikoksia:

https://intermin.fi/poliisiasiat/jarjestaytynyt-rikollisuus