Ilmestyykö kaikissa Suomen kunnissa jokin paikallislehti ja mikä paikallislehti ilmestyy Sonkajärvellä?

Kysytty

Ilmestyykö kaikissa Suomen kunnissa jokin paikallislehti ja mikä paikallislehti ilmestyy Sonkajärvellä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ensimmäiseen kysymykseen ei ehkä ole tiettyä vastausta, sillä monet paikallislehdet ilmestyvät useammassa kunnassa. Sen lisäksi paikallislehtiä voi usein tilata myös kauemmas joten vaikka ei omalla kunnalla olisi varsinaisesti paikallislehteä ehkä naapurikunnan lehdessä kerrotaan myös oman kunnan asioita.

Sonkajärvellä ilmestyy muun muassa Miilu-niminen lehti joka on Sonkajärven ja Vieremän kunnan paikallislehti (Sonkajärvi | Miilu). Sonkajärven uutisia löytyy myös sekä Iisalmen (Sonkajärvi | Iisalmen Sanomat) että Savon sanomista (Sonkajärvi | Savon Sanomat) .