Otsikko
Ikävästi kävi, kun minä joko itse hukkasin tai minulta pöllittiin kirja nimeltä: Hevonen minun veljeni: hevosrunot 1956-1976 / Eeva-Liisa Manner. Kuinka…

Kysytty

Hei. Ikävästi kävi, kun minä joko itse hukkasin tai minulta pöllittiin kirja nimeltä: Hevonen minun veljeni: hevosrunot 1956-1976 / Eeva-Liisa Manner. Kuinka toimisin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit joko maksaa kirjan hinnan kirjastossa tai ostaa kirjastolle uuden, kadonnutta vastaavan kirjan. Jos arvelet kadonneen kirjan vielä löytyvän, voit kirjastossa ilmoittaa vielä etsiväsi sitä. Kirjan laina-aikaa voidaan uusia, jolloin saat lisää aikaa etsimiseen.