Ihmissuhde tai ystävyyssuhde- kirjat kiinnostavat, en vain tiedä kirjojen nimeä. Löytyisikö hyviä kirjoja? Haluaisin lainata ja lukea miten suhde toimii yst…

Kysytty

Ihmissuhde tai ystävyyssuhde- kirjat kiinnostavat, en vain tiedä kirjojen nimeä. Löytyisikö hyviä kirjoja? Haluaisin lainata ja lukea miten suhde toimii yst.suhteessa ongelmien kanssa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ystävyyttä käsitteleviä kirjoja löytyy paljon, tässä muutama esimerkki ystävyydestä yleensä ja ystävyyden ongelmatilanteista:

-Elämisen taito 1: Ihmisten välinen vuorovaikutus
-Iloitse hyvistä ihmissuhteista
-Orbach: Naisten kesken: rakkaus, kateus ja kilpailu naisten keskinäisissä ystävyyssuhteissa
-Vakkuri: Ystävän kirja.

Lisää ystävyyttä käsitteleviä kirjoja voit kysyä suoraan kirjastosta tai etsiä kirjaston aineistotietokannasta asiasanalla ystävyys.