Etsin kadonneelle satukirjalle tekijätietoja. Kirjan nimeä en muista, mutta se kertoo ystävyksistä Jalmari-sammakosta ja Volmari-Haikarasta humoristisen mutta…

Kysytty

Hei!
Etsin kadonneelle satukirjalle tekijätietoja. Kirjan nimeä en muista, mutta se kertoo ystävyksistä Jalmari-sammakosta ja Volmari-Haikarasta humoristisen mutta samalla liikuttavan ystävyys tarinan. Kirjaan olen törmännyt viimeksi parisenkymmentä vuotta sitten ja silloin se vaikutti melko uudelta. Osaisitteko auttaa asiassa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kadonnut satukirja Jalmarista ja Volmarista on Burny Bosin kirjoittama ja Hans de Beerin kuvittama Aivan tavallinen sammakko (Lasten keskus, 1990).