Otsikko
Hyvää päivää. Sain vinkin, että kirjastosta voisi löytyä tämä seuraava artikkeli: Haavio, Martti, - Mantsinsaaren häränpäivä. - Suomen Kuvalehti 1933:39. Eli…

Kysytty

Hyvää päivää.
Sain vinkin, että kirjastosta voisi löytyä tämä seuraava artikkeli:

Haavio, Martti,
- Mantsinsaaren häränpäivä. - Suomen Kuvalehti 1933:39.

Eli jos se on jostain saatavissa PDF tms muodossa niin minä kovin mielelläni sen saisin - kuinka pitää siis toimia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

”Suomen kuvalehden” vuosikerta 1933 löytyy Pasilan kirjavarastosta, josta sen saa luettavaksi Pasilan kirjaston tiloissa. Artikkelin voi halutessaan kopioida tai skannata omaan käyttöön. Pasilan kirjaston lehtialueen kopiokoneella skannaaminen onnistuu varsin helposti ja nopeasti suoraan muistitikulle pdf-muodossa. Koska lehdet ovat käsikirjastoaineistoa, niitä ei valitettavasti voi saada tilattua toiseen kirjastoon.

Saat vuosikerran luettavaksesi pyytämällä sitä Pasilan kirjaston asiakaspalvelutiskiltä. Vuosikerta tulee varastosta muutamassa minuutissa kirjahissillä. Pasilan kirjaston yhteystiedot löytyvät osoitteesta http://www.lib.hel.fi/fi-FI/pasila/yhteystiedot/ ja tarkempi saapumisohje osoitteesta http://www.lib.hel.fi/Page/af9da34a-13cf-4509-bb6c-a23a19b6e739.aspx. Tervetuloa!