Hukassa laulut: "sinä et saa potkaista lehmää" ja "teen keväthuoltoa syksyllä". Automatkalla radiosta kuullut kappaleet ovat jääneet mieleen, niiden esittäjät…

Kysytty

Hukassa laulut: "sinä et saa potkaista lehmää" ja "teen keväthuoltoa syksyllä".

Automatkalla radiosta kuullut kappaleet ovat jääneet mieleen, niiden esittäjät vaan ovat hukassa. Ensimmäisessä lauletaan: "Sinä et saa potkaista lehmää, koska se on helvetin tyhmää!"

Toinen on jonkinlainen Pelle Miljoona -pastissi. Siinä lauletaan: "Teen kevät huoltoa syksyllä – Se on pyöräilijän helvetti!"

Molemmat biisit ovat soineet radiossa joskus vuoden 2002 jälkeen, kanava mahdollisesti Yle Radio Suomi tai Radio Helsinki, Radio Rock ja City myös mahdollisia, muttei yhtä todennäköisiä.

Vastaus

Vastattu

Emme valitettavasti tunnistaneet kappaleita.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

"Sinä et saa potkaista lehmää" on kansanmusiikkiyhtye Tötterssönin kappaleesta Lehmä.

Tötterssön