Hotelli- ja ravintola-alaan liittyviä tutkimuksia (gradu-tason opinnäyte käy myös)???

Kysytty

Hotelli- ja ravintola-alaan liittyviä tutkimuksia (gradu-tason opinnäyte käy myös)???

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hyvä luettelo hotelli- ja ravintola-alan (1990-luvun) tutkimuksista löytyy seuraavasta Helsingin kauppakorkeakoulun kirjaston julkaisusta: Koho, Leena, Matkailu avartaa: tietopaketti alan tutkimuskirjallisuudesta, 1998. Julkaisua on Rovaniemellä, saatavuuden voi tarkistaa Aurora-aineistotietokannasta (Lapin kirjastojen yhteinen kirjastojärjestelmä). Julkaisuun sisältyvät tutkimukset löytyvät ainakin Helsingin kauppakorkeakoulun kirjastosta, josta niitä voi kaukolainata.