Hopeasormus zirkonikivillä, jossa leimat 925 ja SPU, mistä ja milloin mahtaa olla peräisin

Kysytty

Hopeasormus zirkonikivillä, jossa leimat 925 ja SPU, mistä ja milloin mahtaa olla peräisin

Vastaus

Vastattu

Eipä onnistunut meidänkään löytää tietoja sormuksestasi. Pääasiassa etsiskely tapahtui googlen kuvahaulla sekä suomen- että englanninkielisin hakutermein. Vinkata saa, jos joku tunnistaa korun.