Hessu kissan aakkostarinat cd-rom 4-7 v. Voiko cd:n asentaa koneeseen jossa käyttöjärjestelmänä on Windows 7 tai 8? Jos onnistuu niin miten? Cd on vuoden 2000…

Kysytty

Hessu kissan aakkostarinat cd-rom 4-7 v. Voiko cd:n asentaa koneeseen jossa käyttöjärjestelmänä on Windows 7 tai 8? Jos onnistuu niin miten?
Cd on vuoden 2000 suomenkielinen käännös

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hessu kissan aakkostarinat 4-7-vuotiaille cd-rom:in käyttöjärjestelmävaatimukset ovat: 486-prosessori (33 MHz) Windows 3.1 ja 8 Mt keskusmuistia (tai Windows 95/98 ja 16 Mt), värinäyttö (640x480, 256 väriä), 2x CD-ROM-asema, hiiriohjain, äänikortti (Soundblaster), kaiuttimet tai kuulokkeet.

Asiakkaiden kokemuksia kuunnelleena vanhat cd-romit eivät toimi uusissa käyttöjärjestelmissä. Ohjelmien teknisiä ominaisuuksia kannattaa kuitenkin tiedustella lähemmin Helsingin kaupunginkirjaston Kohtaamispaikka@Lasipalatistahttp://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Kohtaamispaikkalasipal…