Otsikko
Tiedustelisin,onko jossain suomen kirjastossa olemassa kirja nimeltään MS-dos for finnish dummies.Englantilaisesta nimestään huolimatta se on suomenkielinen,…

Kysytty

Tiedustelisin,onko jossain suomen kirjastossa olemassa kirja nimeltään
MS-dos for finnish dummies.Englantilaisesta nimestään huolimatta se on suomenkielinen, jos kotimaista versiota ei löydy, olisin tyytyväinen myös brittiversioon.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

For dummies -sarjassa ei ole MS-Dos opasta, mutta kirja Pc for dummies (Dan Gookin & Andy Rathbone ) käsittelee laajemmin DOS käyttöjärjestelmää. Kirjan on suomeksi kääntänyt Reija Becks (1996), käännöksen nimi on sama kuin alkuteoksenkin PC for dummies.