Helsinkiin on ilmestynyt paljon upeasti maalattuja sähkökaappeja. Haluaisin tehdä kierroksen Helsingissä tutustuen niihin. Onko olemassa karttaa tai listaa…

Kysytty

Helsinkiin on ilmestynyt paljon upeasti maalattuja sähkökaappeja. Haluaisin tehdä kierroksen Helsingissä tutustuen niihin. Onko olemassa karttaa tai listaa johon olisi merkitty kaikki Helsingin maalatut sähkökaapit, tai edes osa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helen Sähköverkolla on ollut useita sähkön jakokaappien maalausprojekteja eri tahojen kanssa. Alla olevasta linkistä näet kaappien sijainnit, ja myös kuvia joistakin kaapeista:

http://hsvanalytiikka.maps.arcgis.com/apps/MapTour/index.html?appid=2041d560b1364f54b54e27a1665e6d78

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

www.katutaidehelsinki.fi sivuilta löytyy katutaidekartta johon kerätään tietoa eri katutaideprojekteista.
- Antti Salminen / Katutaidetoimisto Supafly / Helsingin kaupungin kulttuuri- ja vapaa-ajan toimiala / Nuoriso