Otsikko
Heippa taas kerran kirjastonhoitajat Nyt tulee seuraava erikoisia kysymyksiä milloin oli Kangasalla sähkö muuntaja tulipalo 1980-luvulla? Ja toinen kysymys…

Kysytty

Heippa taas kerran kirjastonhoitajat

Nyt tulee seuraava erikoisia kysymyksiä milloin oli Kangasalla sähkö muuntaja tulipalo 1980-luvulla? Ja toinen kysymys minä päivänä vuonna 1979 esiteltiin pikku kakkosen toisen tunnuksen ensi esitys? Valtava kokoinen kiitos kaikille osallistujille jotka yrittivät löytää vastauksen näihin välillä vähän erikoisiin kysymykseeni. Samalla toivon hyvää talven jatkoa ja joulun odotusta!! ????

Vastaus

Vastattu

Kangasalan aseman lähellä sijaitseva muuntaja syttyi tuleen torstaina 6. syyskuuta 1984 noin kello 18.

Pikku Kakkosen visuaalista ilmettä uudistettiin syyskaudelle 1979, jolloin Pertti Nykäsen suunnittelema tunnus otettiin käyttöön. Syksyn ensimmäinen ohjelma esitettiin tiistaina 4. syyskuuta.

Lähteet:
Muuntajapalo pimensi Pirkanmaan. – Aamulehti 7.9.1984
Pikku Kakkosen tunnukset | Elävä arkisto | yle.fi
Katso 36/1979