Otsikko
Lapsena yksi lempikirjoistani oli kuvakirja, joka kertoi samasta Nukkumatista, joka esiintyy Pikku Kakkosessa. En muista kirjan nimeä ja olen yrittänyt useasti…

Kysytty

Lapsena yksi lempikirjoistani oli kuvakirja, joka kertoi samasta Nukkumatista, joka esiintyy Pikku Kakkosessa. En muista kirjan nimeä ja olen yrittänyt useasti löytää sen, mutta tuloksetta. Mikäköhän on kirjan nimi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsimäsi kirja on varmaankin seuraava:
Wallstein, Bärbel
Nukkumatin unihiekka vaarassa
(Kansankulttuuri,1979)
Kirjan kuvissa seikkailee Pikku Kakkosen tuttu Nukkumatti.
Jyväskylän kaupunginkirjastossa kirja on sijoitettu lastenosaston varastoon. Varastokirjoja saa myös lainaksi.