Otsikko
Haluaisin tietoja Unkarista. Ruokakulttuuri, tapatietous ym...?

Kysytty

Haluaisin tietoja Unkarista. Ruokakulttuuri, tapatietous ym...?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä muutamia Unkaria käsitteleviä teoksia:

HUOTARI, Juhani: Unkari; Tonava kaunoinen. Suomen matkailuliitto, 1994.
KECSKEMETI, Istvan: Kylähäät. Arkistovedos, 1992. (unkarilaiset kylähäät)
LINDQVIST, Tuija: Makuja Unkarista. Suomi-Unkari Seura, 1997.
PIENI unkarilainen juhlakirja. Suomi-Unkari Seura, 2000. (mm. juhlapäivät Unkarissa)
UNKARILAISET idän ja lännen välissä. Museovirasto, 1986. (unkarilaisesta käsityötaiteesta)
UNKARI lyhyesti 2000. Unkarin kulttuuri- ja tiedekeskus, 2000. ( aiheet luonnosta kulttuuriin)

KULTTUUREJA ja käyttäytymistä; 80 maata suomalaissilmin. Vientikoulutussäätiö, 1989.
YHDESSÄ Euroopassa. Koulun kerhokeskus, 1994. (unkarilaista tapakulttuuria)

Aineisto on varattu sinulle Oulun kaupunginkirjaston lainausosaston tietopalveluun pariksi päiväksi.
Tervetuloa hakemman kirjat.

Sirkka Marttila
kirjastonhoitaja