Otsikko
Haluaisin tietoa Korkeasaaren siivouksesta.

Kysytty

Haluaisin tietoa Korkeasaaren siivouksesta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Siivoussektori-lehden numerossa 6/1996 on artikkeli Oivanen, Elina: Huomenna mennään Korkeasaareen, jossa eläintarhaa esitellään mm. siivouksen näkökulmasta.

Teho-lehden numerossa 2/1998 on artikkeli Peltonen, Mika: Tutkimustoimintaa Korkeasaaren eläintarhassa. Siinä kerrotaan eläintenhoidon ja eläintenhoitajien työmenetelmien kehittämisestä Korkeasaaressa.

Työ, terveys, turvallisuus -lehdessä 7/2003 on artikkeli Mäkinen, Terhi: Kylmää ja kuumaa Korkeasaaressa, jossa kerrotaan eläintenhoitajien työstä Korkeasaaressa.

Joissakin Korkeasaari-lehden (ISSN 1238-4550) numeroissa käsitellään todennäköisesti myös siivousta.

Seuraavissa kirjoissa saattaa olla tietoa Korkeasaaren siivouksesta:
- Koivisto, Ilkka: Elämää Korkeasaaressa (ISBN 951-1-00339-9)
- Koivisto, Ilkka: Helsinki - Zoo ; Korkeasaari - Högholmen (ISBN 951-1-00340-2)

Kannattaa tutustua myös Korkeasaareen internetissä http://www.hel2.fi/zoo/