Otsikko
Haluaisin tietää löytyykö mistään ennen vanhaan tulleen pandakarhusta kertovan piirretyn, Tao taon, tunnaria?

Kysytty

Haluaisin tietää löytyykö mistään ennen vanhaan tulleen pandakarhusta kertovan piirretyn, Tao taon, tunnaria?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tao-Taon tunnusmusiikin voi löytää mm. seuraavilta CD-levyiltä: 30 kaikkien aikojen lastenlaulua, 40 kaikkien aikojen lastenlaulua, Pienten suosikit, Tenavatahdit, Rakkaimmat lastenlaulut ja 40 riemukasta lastenlaulua.

Laulu löytyy myös C-kaseteilta Tenavakaraoke, Lasten TV-suosikit sekä Taotao ja muut tv-tutut.