Otsikko
Haluaisin tietää kirjan ja kirjailijan.Tämä ei ole sanatarkka sitaatti,mutta ajatus on tämä.Haluaisin/toivoisin kuolinvuoteellani/kuollessani kuulla kuovin…

Kysytty

Haluaisin tietää kirjan ja kirjailijan.Tämä ei ole sanatarkka sitaatti,mutta ajatus on tämä.Haluaisin/toivoisin kuolinvuoteellani/kuollessani kuulla kuovin huudon,koska siinä on kaikki,kevät,kaipaus ja on siinä vielä jotakin muutakin.Kaipaus on varmasti .Saattaa siinä olla myös suru.Siitä jäi haikea mieli.Luulin Linda Olssonin tekstiksi mutta kone sitä
ei hyväksynyt.Jään odottamaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti sitaattia ei ole vielä tunnistettu. Olemme lähettäneet sen valtakunnalliselle palstalle tunnsitusapua varten, toivotaan että tärppää.