Haluaisin tiedää mista voisin etsiä Helsingissa teknikkan houlto sekä korjausopasta KORJAUSOPAS MERCEDES 123 1976-1985 DIESEL. dieselmoottorit 615, 616 ja 617…

Kysytty

Haluaisin tiedää mista voisin etsiä Helsingissa teknikkan houlto sekä korjausopasta KORJAUSOPAS MERCEDES 123 1976-1985 DIESEL. dieselmoottorit 615, 616 ja 617. 136 sivua Kirjan kustantaja Vasa Teknik/Sjöblom 1986 (suomenkielinen). Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseinen kirja löytyy kahdesta pääkaupunkiseudun kirjastosta, Itäkeskuksesta ja Myyrmäestä. Itäkeskuksesta kirja on juuri nyt lainassa, mutta Myyrmäen kirjastossa olisi paikalla. Kirjan voit tilata haluamaasi kirjastoon, joko soittamalla johonkin kirjastoon tai HelMet- järjestelmän http://www.helmet.fi/search~S9*fin/X kautta, kun on voimassa oleva kirjastokortti ja sillä Pin-koodi.