Otsikko
Haluaisin tarkentaa onko nykyisessä tai vanhemmassa lääkäri matrikkelissa tietoja Nanny Kaunistosta,hänen opinnoistaansa ja arvoistansa.Samoin puolisosta Yrjö…

Kysytty

Haluaisin tarkentaa onko nykyisessä tai vanhemmassa lääkäri matrikkelissa tietoja Nanny Kaunistosta,hänen opinnoistaansa ja arvoistansa.Samoin puolisosta Yrjö Kaunistosta ja suvusta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakin Suomen lääkärit 1997-teos sisältää yksityiskohtaisempia tietoja Kaunistojen urasta ja oppiarvoista. Muun muassa Rikhardinkadun, Lauttasaaren ja Munkkiniemen kirjastoista teos löytyy käsikirjaston hyllystä. Netistäkin kannattaa hakea tietoa Kaunistoista.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Nanny_Kaunisto