Otsikko
Haluaisin tarkentaa kesäällä 1990 ilmestyneen Suomen aikakauslehden “Seura” artikkelin, jonka otsikko oli “Tallinnan tytöstä Keskiyön aurinkon kuningatar. Liis…

Kysytty

Haluaisin tarkentaa kesäällä 1990 ilmestyneen Suomen aikakauslehden “Seura” artikkelin, jonka otsikko oli “Tallinnan tytöstä Keskiyön aurinkon kuningatar. Liis vei voiton Viroon” tarkat ilmestymistiedot (numeron tai päivämääran).

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseinen artikkeli ilmestyi Seuran numerossa 28/1990, 13.7.1990.