Haluaisin saada laulunsanat kehtolauluun (berceuse). Säveltäjä on joko Armas Järnefelt tai Toivo Kuula. Laulu alkaa sanoin: Uinu uinu lapsi armainen?

Kysytty

Haluaisin saada laulunsanat kehtolauluun (berceuse). Säveltäjä on joko Armas Järnefelt tai Toivo Kuula. Laulu alkaa sanoin: Uinu uinu lapsi armainen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Armas Järnefeltin säveltämä ja Ilta Koskimiehen sanoittama Kehtolaulu (Berceuce) löytyy ainakin seuraavista kirjoista: Suuri lastenlaulukirja 2 (Musiikki Fazer, 1986) s. 204-205 ja Suuri toivelaulukirja 2 (Musiikki Fazer, 1987) s. 20-21.