Haluaisin saada käsiini kirjoja, jotka käsittelevät askartelua paperinarusta. Valikoima tuntuu suppealta kotikunnissani (Kaustinen/Veteli), vain 1 kirja…

Kysytty

Haluaisin saada käsiini kirjoja, jotka käsittelevät askartelua paperinarusta. Valikoima tuntuu suppealta kotikunnissani (Kaustinen/Veteli), vain 1 kirja... joten mistä olisi - jos mistään - mahdollista saada lisää kirjoja esim. kaukolainauksella?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Käsissäsi lienee siis jo kirja: Nirunaru--kiehtovien mallien ja ideoiden paperinaru (1997), joka oli ilmestyessään kauan kaivattu ensimmäinen paperinaruaskartelukirja ja toistaiseksi -edelleen- ainoa laatuaan! Lisää ohjeita voit etsiä esimerkiksi Askartelu ja käsityö ja Sinä osaat -lehdistä.