Otsikko
Haluaisin parantaa englannin kuullun ymmärtämistäni. Onko kirjastossa esim. CD-kirja-paketteja, jossa voisi samalla nähdä tekstin ja kuunnella?

Kysytty

Hei,

haluaisin parantaa englannin kuullun ymmärtämistäni. Onko kirjastossa esim. CD-kirja-paketteja, jossa voisi samalla nähdä tekstin ja kuunnella?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastosta löytyy monentasoista kuunneltavaa ja luettavaa. On kuullun ymmärtämiseen tarkoitettuja oppikirjoja, joissa on mukana CD-levyt ja jotka alkavat aivan alkeista. Sitten on helppolukuisia tekstejä, joissa on äänitteet. Ja lopuksi kokonaisia äänikirjoja, joita voi kuunnella ja lainata samannimisen kirjan, josta voi seurata tekstiä.