Tarvitsen apua cd-romppujen suomi-englanti sanakirjapeleissä. Keväällä 2005 ainakin Vantaan Myyrmäen kirjastossa oli suomi-englanti äänisanapelejä lapsille…

Kysytty

Tarvitsen apua cd-romppujen suomi-englanti sanakirjapeleissä. Keväällä 2005 ainakin Vantaan Myyrmäen kirjastossa oli suomi-englanti äänisanapelejä lapsille lainattavana. Voisitteko antaa vinkkejä pelien nimistä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Löysin seuraavat nimekkeet, joilla pääset alkuun. Lasten sanakirja- ja kieliromput: Ruma ankanpoikanen, My first incredible amazing dictionary, Alfa-aihepiirisanasto: Englanti, Eka kieliromppuni: Englanti, Eka kieliromppuni: Amerikanenglanti, My first english 1, Opi englantia Asterixin kanssa, Tell me more english 1 beginner ja 101 idiomia in english -kirja, joka sisältää kuvaselitykset osasta idiomeja, saattaisi olla hauska myös lapsille!