Haluaisin nuotit tai cd:n, jossa on laulu nimeltä Syntymäpäivävalssi. Laulu alkaa sanoilla Lakastuu kukkaset kauneimmatkin. Sen on esittänyt Veikko Tuomi.

Kysytty

Haluaisin nuotit tai cd:n, jossa on laulu nimeltä Syntymäpäivävalssi.
Laulu alkaa sanoilla Lakastuu kukkaset kauneimmatkin.
Sen on esittänyt Veikko Tuomi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näyttää siltä, että tätä kappaletta ei ole saatavilla cd-levyllä, mutta se löytyy ainakin seuraavilta kaseteilta/lp-levyiltä:
Veikko Tuomen lp-levyiltä Kotiseutuni (olemassa myös kasettina)
Turun Harmonikkakerhon esittämänä lp-levyllä Soivat hanurit 2 (löytyy Turun kaupunginkirjastosta)
Four catsin lp-levyltä Ikivihreitä 2
Kyseessä ovat niin vanhat levytykset, että niitä voi olla hankala löytää mistään kirjastosta.

Syntymäpäivävalssi nimellä löytyy uudempiakin levytyksiä, mutta kirjastojen tietokannoista ei selviä, että onko kyseessä sama kappale. Tässä kuitenkin nekin äänitteet:
Pellokvartetti : Tiet (cd)(myös nuotti)
Leppävirran pelimannit: Leppävirran pelimannit 25 vuotta (c-kasetti)

Syntymäpäivävalssista on tehty oma nuottinsa nimellä Syntymäpäivävalssi. Etsin nuottia kaikista Suomen maakuntakirjastoista, mutta sitä ei löytynyt. Jos haluat itse etsiä sitä lisää muista Suomen kirjastoista, niin se onnistuu Frank-monihaun avulla osoitteessa http://frank.kirjastot.fi/
Nuotti löytyy Suomen Jazz & Pop Arkistosta, mutta he eivät lainaa materiaalia kuin poikkeustapauksissa. Lisätietoa arkiston sivuilta osoitteesta http://www.jazzpoparkisto.net/