Jos kirjastosta lainaa kirjoja niin tarviiko kortin lisäks käyttää jotain salasanaa?

Kysytty

Hei! Jos kirjastosta lainaa kirjoja niin tarviiko kortin lisäks käyttää jotain salasanaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kun lainaat lainausautomaatilla, tarvitset kirjastokortin lisäksi nelinumeroisen tunnusluvun. Tunnusluvun saat kirjastosta. Tämä koskee kaikkia PIKI-kirjastoja eli Pirkanmaan alueen kunnan- ja kaupunginkirjastoja. Samoilla tunnuksilla eli kirjastokortin numerolla ja tunnusluvulla voit myös uusia lainojasi tai tehdä varauksia PIKI-verkkokirjastossa (piki.verkkokirjasto.fi).