Otsikko
Haluaisin lukea kirjan naisesta, joka muuttaa maalle, kunnostaa huushollia ja asettuu asumaan, yksin. Tähän asti juonta on helppo löytää luettavaa, mutta lähes…

Kysytty

Haluaisin lukea kirjan naisesta, joka muuttaa maalle, kunnostaa huushollia ja asettuu asumaan, yksin. Tähän asti juonta on helppo löytää luettavaa, mutta lähes poikkeuksetta kuvaan astuu joku naapurin isäntä tai pahimmassa tapauksessa kaksi. Ja sitä käännettä minä en halua. Romantiikka: ei kiitos! Onko toivoa löytää mitään opusta, johon samaistua. Kiitos jo etukäteen vinkeistä!

Vastaus

Vastattu

Tässä joitakin kuvaukseesi sopivia kirjoja:
Sanna Eeva: Maamorsian
Juli Zeh: Yli-ihmisiä
James Hamilton-Paterson: Mausteena Fernet Branca

Kaarina Davis: Toisinnäkijän päiväkirja
Eija Wager: Tupaantuliaiset

Juli Zeh: Yli-ihmisiä
Linda Olsson: Laulaisin sinulle lempeitä lauluja

Nina Burton: Elämän ohuet seinät

Lisätietoja kirjoista löytyy Kirjasammosta:
https://www.kirjasampo.fi/