Otsikko
Haluaisin lukea Erkki Ahosen kirjan. Nimeltään Tänään ei paljon tapahdu- tai jotai sinne päin. Kirja julkaistu 1960-luvulla.

Kysytty

Haluaisin lukea Erkki Ahosen kirjan. Nimeltään Tänään ei paljon tapahdu- tai jotai sinne päin. Kirja julkaistu 1960-luvulla.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Erkki Ahosen teosta Tänään ei paljon tapahdu (1961) ei näytä olevan lainattavissa oman kirjastoalueesi kokoelmista. Kirjaa on muualla Suomen kirjastoissa, joten voit tilata sen omaan lähikirjastoosi.

Erkki Ahonen: Tänään ei paljon tapahdu Finnassa 25.1.24

https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/kauno%253Aateos_53342