Otsikko
Haluaisin lukea Alex Haleyn kirjoittaman kirjan Queen, joka kertoo mustien orjuudesta Amerikassa. Mutta en löydä aineistoa suomen kielellä? Olisiko mahdollista…

Kysytty

Haluaisin lukea Alex Haleyn kirjoittaman kirjan Queen, joka kertoo mustien orjuudesta Amerikassa. Mutta en löydä aineistoa suomen kielellä? Olisiko mahdollista saada sitä mistään? Onko sitä käännetty suomen kielelle ollenkaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen kansallisbibliografian mukaan Alex Haleylta on suomennettu vain kaksi kirjaa: Juuret (Roots)ja yhdessä Malcolm X:n kanssa toimitettu elämäkerta 'Malcolm X' (The autobiography of Malcolm X as told to Alex Haley).