Otsikko
Etsin Alex Haleyn teosta Queen. En ole löytänyt sitä helmetin kautta suomenkielellä ja kysyisin nyt olisiko sitä mahdollista saada luettavaksi? Kiitos tiedosta…

Kysytty

Etsin Alex Haleyn teosta Queen. En ole löytänyt sitä helmetin kautta suomenkielellä ja kysyisin nyt olisiko sitä mahdollista saada luettavaksi?
Kiitos tiedosta etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti teosta ei ole suomennettu, joten sitä löytyy pääkaupunkiseudun kirjastoista ainoastaan ruotsiksi ja englanniksi.