Otsikko
Haluaisin löytää vanhan ystäväni, mutta tiedän ainoastaan hänen mahdollisen tyttönimensä ja milloin ja missä hän on ollut peruskoulussa. Eli X.X. ollut…

Kysytty

Haluaisin löytää vanhan ystäväni, mutta tiedän ainoastaan hänen mahdollisen tyttönimensä ja milloin ja missä hän on ollut peruskoulussa. Eli X.X. ollut Porolahden peruskoulussa 1991-1994. Onko ideoita miten löytää hänet? Syntymävuosi mahdollisesti 1978-1979.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tietoja voi kysyä Väestörekisterikeskuksen osoitepalvelusta, joka toimii myös Internetin kautta. Osoite on http://www.vaestorekisterikeskus.fi/