Haluaisin löytää kreikkalaisen laulajan Sakis Rouvasin kappaleiden nuotteja. Onko niitä ollenkaan Suomessa? Mitä kautta niitä voisi löytää? Olen valmis…

Kysytty

Haluaisin löytää kreikkalaisen laulajan Sakis Rouvasin kappaleiden nuotteja. Onko niitä ollenkaan Suomessa? Mitä kautta niitä voisi löytää? Olen valmis maksamaan nuoteista, jos vain jostain löytäisin. Kreikkaa en osaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomalaisissa kirjastoissa Sakis Rouvasin kappaleiden nuotteja ei ole. Myytäviäkään nuotteja en valitettavasti onnistunut löytämään.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Mitä kappaleita etsit? Minulta löytyy paljon kreikkalaista musiikkia nuotteina.