Haluaisin kysyä, että jos lainaan yhden kirjan leppävaaran kirjastosta niin voinko palauttaa sen espoon keskuksen entresseen kirjastoon?

Kysytty

Hei, haluaisin kysyä, että jos lainaan yhden kirjan leppävaaran kirjastosta niin voinko palauttaa sen espoon keskuksen entresseen kirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit palauttaa. Jostakin Helmet-kirjastosta, eli Helsingin, Espoon, Vantaan tai Kauniaisten kirjastosta, lainatut kirjat voi palauttaa mihin tahansa näistä kirjastoista.