Haluaisin kirjan, jossa kerrotaan perusasioita mainoksen suunnittelemisen tekniikasta. Siis esimerkiksi mitä värejä kannattaa käyttää, miten elementit tulisi…

Kysytty

Haluaisin kirjan, jossa kerrotaan perusasioita mainoksen suunnittelemisen tekniikasta. Siis esimerkiksi mitä värejä kannattaa käyttää, miten elementit tulisi asetella ilmoitukseen jne. Mitä suosittelisitte?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä muutama mahdollinen teos:
- Graphic designer's print + color handbook
- Color graphics : the power of color in graphic design
- Digital colour : for the internet and other media
- The big book of color in design
- Julkaisijan käsikirja
- Huom! : visuaalisen viestinnän käsikirja
- Designer's guide to color
- Visuaalinen viestintä, monialainen tulevaisuus
- Ideakirja mainonnan suunnittelijoille